Update, right now & frågor och svar


Blond, blondare, blondast

Okay, update just nu:

Jag sitter med färg i håret och är livrädd för att det ska ramla av eller bli gult och jättefult. Jag har aldrig färgat håret hemma förut... Nicole sitter och tröstar mig över msn.

Anoreximamma, maila gärna recept. Anorexi - recept har jag så att det räcker och blir över. Nu vill jag ha tips på RIKTIG mat.

Anonym frågade om kraftig benstomme. JAG har kraftig benstomme. Jag har inte en pojk - kropp, som många anorektiker har. Jag tror att det kommer från att jag inte började svälta förrän ganska sent. Börjar man svälta i tidig ålder så utvecklas inte kroppen som den ska... Det är just därför BMI är så otroligt missvisande ibland också.

Kommentarer
Postat av: nova

aha! kan det va därför jag inte har nån benstomme, noll bröst och ser tyvärr helt frisk och välgödd ut fast jag har ett bmi på 16,2? fick bröst typ först av alla i typ trean och sen hände inget mer haha...

kramkram

2009-02-22 @ 07:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se