Hugh Hefner



Jag vill träffa Hugh Hefner för att även om ni kanske tycker att han är äcklig så har han lyckats. Han är är editor in chief för Playboy och har varit det i alla dessa år. Han har lyckats expandera tidningen till en av dom största i världen, och han har ett fantastiskt öga för vad som är rätt och fel i tidningsvärlden.

Det roliga är att ni tycker att HAN är äcklig, inte Tommy Lee? Tommy Lee som super och knarkar och våldtar och misshandlar tjejer. Det "enda" bra han har gjort är att spela trummor (vilket han antagligen är bäst i världen på).

Jaja. Just nu sitter jag och äter ananas med Kesella (ja, jag har äntligen hittat till Kesella. Fast jag förstår fortfarande inte tjusningen med det? Såå gott är det väl inte?). Mums. Vad brukar ni äta till frukost?

Kommentarer
Postat av: Emily

Håller med dig, Tommy Lee är bra mycket äckligare än Hugh Hefner. Tror folk inte gillar honom för att han är en hederlig gammal tjejtjusare, men faktum är att han förmodligen lever upp till alla gamla stofilers dröm. Jag tycker nog att tjejerna han umgås med är äckligare än vad han själv är.



Jag har heller inte förstått tjusningen med kesella. Fattar inte vad jag ska ha det till. Det känns som att bara äta creme fraiche. Fast jag har kanske fel, har ju aldrig smakat det.

2009-01-26 @ 13:25:27
URL: http://emilyh.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahah, det där var iofs santom Tommy lee ohc hefner. hahaha, korkade människor

2009-01-26 @ 13:33:12
Postat av: mary

båda är äckliga, men hefner är nog lite vidrigare som har typ hundra tjejer samtidigt, varav de flesta är hälften så gammal som han.

Sen bedriver han porrtidning vilket är bland det äckligaste jag vet iaf.

Men tommy lee är bra vidrig han med

2009-01-26 @ 13:59:43
URL: http://livingdisaster.blogg.se/
Postat av: jessica

jag äter alltid gröt med äpple och kanel till frukost. Gott, men väldigt mättande - speciellt när man dricker en massa kaffe till!

2009-01-26 @ 14:48:01
URL: http://kessen.blogg.se/
Postat av: Anonym

tjoho.

oj shit så du frågar vad jag äter till frukost..? =)

det blir en lång lista.

imorse åt jag:



2 mackor, med smör ost kalkon o tomat.

2 filtallrikar med musli och russin.

en kopp te och lite apelsinjuice,

=)

och jag har INTE ångest

2009-01-26 @ 15:05:18
Postat av: Caroline

Har du provat med funlight appear till kesellan? Grymt gott! :)

2009-01-26 @ 15:33:16
URL: http://carolinese.blogg.se/
Postat av: Lloyd

Jag brukar äta en skål med naturell yoghurt och sockerfri müsli plus en macka med nåt gott på, allra helst avocado som är så mogen att man kan bre den som smör eller mjukost. Sen en kopp te till! Då står jag mig hela förmiddagen, bättre än med gröt faktiskt!

2009-01-26 @ 15:43:42
Postat av: Ilvic*

Jag har aldrig fattat varför folk ser Hefner som en kung men ser ner på män som har flera fruar! Hefner är ju äckligare, tjejerna är i princip prostituerade. Ingen logik alls.

2009-01-26 @ 15:55:48
URL: http://satisfaction.blogg.se/
Postat av: tess

Vad glad jag blir av att höra dig prata sådär avslappnat om mat!

2009-01-26 @ 16:00:30
Postat av: Anonym

tycker båda två är lika äckliga..brr!

2009-01-26 @ 16:04:20
Postat av: Anonym

Det är tjejerna som är med Hugh Hefner som är äckliga. Är med en äcklig gammal gubbe. Han är nämare 100 år än 50. Usch...Tänk att sjunka så lågt. Allt för publicitet! Fy...

2009-01-26 @ 16:28:43
URL: http://ssberlinss.blogg.se/
Postat av: Elin

jag är neutral i frågan om dessa två gubbar...ingen kommentar

jag äter alltid fiberhavregrynsgröt,den är mkt godare än den vanliga, med blåbär och hallon, sen blir det knäckebröd med ost, juice å kanske nått annat...frukost är det bästa målet på dagen..sitter minst 30 min å njuter..=)..kram

2009-01-26 @ 16:34:31
Postat av: Cristin

Hejhej! besök gärna min blogg och prenumerera på bloglovin.com om du har det - vill du att jag ska prenumerera på din så skriv till mig och säg att du lagt till mig så lägger jag till dig efter det! :) alltid modetips och annat kul… sexigaste bikinis och snyggaste väskorna/kläderna! Hoppas du gillar den!

Ha det super bra!

ccristin.blogg.se

2009-01-26 @ 16:58:45
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag brukar käka 2 dl vaniljyoghurt 1,5 dl kokosmusli. 1 mjuk smörgås med 1 tsk smör, 1 ostskiva och 1 msk marmelad. 1 stor fruk och 3 dl proviva. Gott

2009-01-26 @ 17:11:02
Postat av: Susanne

Fattar inte varför dom kallar hugh för äckel. Det är väll snarare tjejerna som behöver få en hjärnröntgen som ligger med en 80åring för hans pengars skull?

2009-01-26 @ 17:40:19
URL: http://susannefors.blogg.se/
Postat av: v

Anledningen till att jag tycker att Hefner är så äcklig som jag tycker, är för att han enligt Linda Lovelaces självbiografi (Skärseld) har en samling av filmer med tidelag i. Det gör honom så mycet äckligare än Tommy Lee enligt mig. Fy faan

2009-01-26 @ 17:55:05
Postat av: Linn

Äter du frukost klockan halv två på eftermiddagen? :p

2009-01-26 @ 18:22:50
URL: http://www.ettpsykfallsvardag.blogspot.com
Postat av: Mjke

du är en roligt filur du !=)



Hoppas du haft en underbar dag!

2009-01-26 @ 19:49:00
URL: http://mjke.blogg.se/
Postat av: Louise

Tommy Lee är det äckligaste och fulaste som finns och att någon på denna jord kan tycka att han är snygg eller okej eller värd att titta på måste ha en liten bit av ananas till hjärna.

Att däremot veta och tycka att Hugh Hefner är en känd entrepenör och lyckad man är allmänt vett.

Wake up

Postat av: Blondy

Hej, brukar du läsa Joannas blogg? lifeasjoanna.blogg.se

För jag läste den hela tiden innan jag la ner bloggen, och nu har hon lösenordsskyddat den och jag kan inte läsa den :( Undrade om du kanske kan be henne mejla mig om du läser den? :)

2009-01-26 @ 20:26:55
URL: http://blondyy.blogg.se/
Postat av: Hannah

Kesella har jag i alla fall aldrig ätit på det sättet. Någon gång kesella med vaniljsmak kanske, det är gott. Har du testat det? =)

Själv äter jag det jag hinner, oftast en macka lite snabbt och ALLTID dricker jag en kopp te.

2009-01-26 @ 20:43:35
URL: http://hanelno.blogg.se/
Postat av: A

Jag tycker att han är sjukt bra! säga vad man vill om honom men han har verkligen lyckats och det ska han vara stolt över! :)

2009-01-26 @ 21:59:08
Postat av: Caroline

Hehe ja du häller det i kesellan ja ;) Blir som youghurt fast godare, enligt mig iaf! Bara att prova olika smaker så hittar du din favorit :) Personligen så gillar jag appear och wildberies väldigt mycket =)

2009-01-26 @ 22:58:34
URL: http://carolinese.blogg.se/
Postat av: Anna

Han jäkligt smart. Har han barn? Vem tar över allting när han dör? :)

2009-01-26 @ 23:24:20
URL: http://annsopanso.webblogg.se/
Postat av: Tove

Båda två är äckliga. Jag kommenterade Hugh Hefner i ditt andra inlägg för Tommy Lee känner jag inte så väl till.



Om han är en våldtäktsman och misshandlare så förstår jag verkligen inte varför du vill träffa honom.

2009-01-26 @ 23:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se