Kaos



Fyfasiken vilken tråkig dag jag har haft idag!
Vet ni vad jag har gjort?

Jag gick upp drygt en timme innan solen gick upp (det var vad dom sade på radion när jag satte mig i bilen i alla fall).
Körde till ett bilställe där jag lämnade in bilen på service - och sedan gick jag hem till min pappa. Och vet ni vad jag gjorde sen?

INGENTING. Hela dagen har jag suttit och glott på tv! I ett par timmar lyckades jag sysselsätta mig med att städa och putsa allting tills det var kliniskt rent, men det går inte att skrubba hur länge som helst. Helt värdelös dag...

Inget internet, min mobil är trasig så jag har inga nummer, en trasig laptop...
Det enda jag hade var en storbildstv och en Viasat - box, och ett hemmabiosystem. Så jag satte på MTV och skrämde grannarna lite med mitt oljud när jag dansade och sjöng, hehe.

Kommentarer
Postat av: Ellis

Att inte göra något kan vara skönt det med ibland =)

2009-01-14 @ 19:34:00
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Emma [ M i s s G r i m m ]

Du, det där låter faktiskt som en helt perfekt dag!

2009-01-14 @ 21:04:52
URL: http://missgrimm.blogg.se/
Postat av: Nightfall

Jag skulle bli galen utan internet eller mobil haha

2009-01-14 @ 23:31:41
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: Linda

Vet hur det känns... jag går mellan kök, kylskåp, toan (för att försöka få upp skiten), till soffan, får inget gjort, förutom att älta vilken jävla soppa jag har hamnat i!!! Är slutkörd, kroppen säger åt mig att lägga av. Jag är 37, vill verkligen ha tillbaka mitt liv!!!!! o jag vet att hur mycket stöd jag än har runt mig, är det JAG som får göra jobbet, o jag tänker aldrig sluta att försöka bli frisk;) o det ska inte du heller;)

2009-01-17 @ 16:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se