När allt går fel.



Alltså, ursäkta språket, men jävla piss skit vecka.

Jag har missat min hårtid, så mitt hår är kaos.
Jag har missat min nageltid, så mina naglar är kaos.
Jag har krockat med biljävel, så den är kaos.
Jag missade ett viktigt möte, så nu är folk sura på mig.
Jag missade en telefontid med tio minuter, så nu är jag förbannad på mig själv.

ALLT som har kunnat gå fel HAR gått fel.
Jag orkar inte. Så jävla värdelös på allt jag gör, jag kan inte ens läsa en tid på en lapp? Värdelösa jävla sopa! Jag vill bara gråta, slå och sparka mig själv.


Kommentarer
Postat av: Ellis

Var inte hård mot dig själv.



Bilden såg läskig ut

2009-01-15 @ 17:13:27
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: anna

svar: haha det är bra att du tycker det, jag vill också tycka det..seriöst ajg tycker allt med såntdär onyttigt-fett i är gott.. jag ahtar att jag var fet när ajg var mindre :/

väger 53-54kg, 178 lång throwing up a lil bit in my mouth. och där verkar det ha stannat, ugh, pendlar i vikt som en galning (ana with mia tendencies)-domdär små hetsätningrna rubbar kroppen och vikten blir herl uurk ._.

2009-01-15 @ 17:19:02
URL: http://inaperfectworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ingen är perfekt..

2009-01-15 @ 17:54:39
Postat av: marie

:) Tack! Det är inte många som förstår hur mycket det tar på en.. Men jag är verkligen JÄTTEglad att jag fixat en hel vecka :) Ska bli så skönt med helg! Att jag förstår det nästan inte själv.. Som jag längtar!



Å vetu vad? Du är inte alls värdelös! Vem har inte gjort det som du gjort? Å jag har lyckats krocka en bil, trots att jag inte ens har körkort :P Det du ;)



Men jag vet att det inte är lätt att ta till sig, men värdelös det äru verkligen inte Blomman :)



Kramar

2009-01-15 @ 18:37:45
URL: http://lundqviist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stay strong honey!

2009-01-15 @ 18:41:52
Postat av: Lina

Var inte så hård mot dej själv:( Det blir så för alla!

2009-01-15 @ 18:44:11
Postat av: Lara

Tack för dina ord.. Men menade du det ironiskt? Jag menar jag är VÄLDIGT VÄLDIGT sjuk. Jag har varit inlagd 3 gånger, nästan döende, har blivit sondad, äter för lite, tränar för mycket, väger för lite, har ingen motivation till att bli frisk. Vill inte bli frisk. Vågar inte vilja bli frisk.

Med andra ord är jag intget praktexemplar.. Hur tänkte du när du skrev kommentaren? Visste du inte allt detta om mig? Jag är verkligen inte någon som kommit långt.



Du får sköta om dig, så gott det går. Du är stark, men glöm inte att du får vara svag också.

Kram!

2009-01-15 @ 19:04:45
URL: http://laramaria.blogg.se/
Postat av: Lara

Kesella är en syrligare och fastare slags yoghurt. Den vanliga har 30% fett och sjukt mycket kcalorier. Minns inte riktigt hur den smakar..

Jag själv annvänder mini varianten. 1% fett och inte säriskilt mycket kcalorier. Tillsammans med lite YO ghurt (yoghurt gjord på nästan bara frukt dvs. inget fett) och lite papaya är det riktigt mummsigt! Kram

2009-01-15 @ 19:45:31
URL: http://laramaria.blogg.se/
Postat av: Nina

du skrev nyss att du gått ner 25 kg. under hur lång tid? blev din hud inte "sladdrig" (eller vad man nu ska kalla det) av att gå ner så mkt?!

2009-01-15 @ 20:09:47
Postat av: H

Tjejkraft[email protected] kan jag rekommendera, det är en ätstörnings-chatt.

2009-01-15 @ 20:46:44
Postat av: Anonym

Hej!

Har nu läst din blogg, och det är kanske inte konstigt att jag fasnat för den då jag har samma problem som du, och har haft det under hela min tonår, kämpar för fullt nu.

Skulle vara glad om du har lust att maila till mig.

Vi kanske kan hjälpa varandra i detta helvete?

Kramar

2009-01-15 @ 20:46:46
Postat av: Anonym

Du är underbar!

2009-01-15 @ 21:12:07
Postat av: psykos

hej tack för ditt inlägg.. helt sjukt.. ska lägga upp. kan jag länka till dig i länklistan till vänster? kram på dej! P

2009-01-15 @ 21:38:19
URL: http://psykiatrin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hatar sådana dagar..Allt bara går emot en.. de gillar vi inte!

2009-01-15 @ 22:08:57
URL: http://whenimgonee.blogg.se/
Postat av: louise

Spela inte offer. Ibladn går det fel, du lär dig av det var glad att du börjar bli frisk. Stay possitive

Postat av: Linn

Åh Gud, jag känner igen mig så väl i det där tankesättet. Jag hade det bara för två månader sedan. Det kommer att ljusna!

2009-01-16 @ 06:17:51
URL: http://www.ettpsykfallsvardag.blogspot.com
Postat av: emilia

Alla, precis alla, gör misstag och klantar sig. Vi är inte mer än människor! Vår största rädsla är att göra fel, men gör man inte fel ibland lär man sig inte av livet.

You go girl! Fortsätt kämpa. Jag har vart i aneroxiaträsket. Jag är frisk nu! Det är verkligen himmelrike. Tänk dig att aldrig ha de där dumma demonerna i huvudet, äta och älska mat! Var inte rädd för att du ska börja äta för mycket när du väl börjar äta, när magkänslan börjar komma tillbaka ska du bara lita på den.



Du kommer bli frisk, du kommer klara dig! Jag hejar på dig.

Kramar

2009-01-16 @ 19:05:56
URL: http://moaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se