Allvarligt samtal om min vikt.



I fredags var jag ute och festade med Killen (inte Boyfriend). Efter att vi hade varit ute på krogen gick vi hem till honom för att efterfesta, och vi gick dit en stund innan alla andra skulle komma.

Vi satt och pratade om ditt och datt, när han plötsligt får något allvarligt i blicken och man hör på rösten att han är seriös. Han flackar med blicken från mig till sina händer och sina fötter, och sedan säger han:

"Det är ju inte snyggt att vara för smal. Du börjar bli lite tunn..."
"Men lägg aaaav, jag har ju hur mycket fett som helst här, det finns massor att ta av!" svarar jag snabbt.
"Sluta nu! Du är hur smal som helst!" säger han irriterat.

Och sedan var ögonblicket över. Den här killen är alltså en Bad Boy, som skiter i allt och alla. Och när jag såg att han var rädd... det skrämmer mig. Han var orolig, för min skull.

Kommentarer
Postat av: Emelie K

Det finns fler i din närhet som bryr sig, bara du lär dig att se dem:)

2009-06-07 @ 23:55:58
Postat av: Stina

Hittade din blogg via aftonbladet, tycker att du är stark som kan skriva öppet om dina problem, det behövs.

Skickar en stor och varm kram. : )

2009-06-08 @ 00:15:06
URL: http://svenskhemmafru.blogg.se/
Postat av: lillis

Sjukt bra att han sa nått.. många tar avstånd istället! Å det är ju inte bättre nån stans..



Imorgon kommer mina modellbilder hihi :)

2009-06-08 @ 00:27:33
URL: http://frulillis.blogspot.com/
Postat av: Emelie

vad "skönt" att få höra det eller vad man ska säga!

Det finns nog en massa människor som bryr sig om dig!

2009-06-08 @ 10:35:08
URL: http://umbrellastorm.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför skulle han vara en bad boy? fattar inget.

2009-06-08 @ 12:37:13
Postat av: A

det är bra, jag menar att du kanske börjar att komma till insikt om hur smal du faktiskt är

2009-06-08 @ 17:29:52
Postat av: Felle

Snälla, förstå bara att du är väldigt underviktig, det räcker liksom nu

2009-06-08 @ 17:47:38
Postat av: emmZy

Vad gulligt att han bryr sig om dig, det kanske är den killen du ska ha? Vad vet jag, jag känner ju inte dig och de personer du har runt dig...Tror i alla fall att han bryr sig väldigt mycket om dig om han ens tar upp något sådant. Annars brukar folk inte ens bry sig om att "våga" ta upp såna allvarliga samtalsämnen. Bara det att han "vågar" måste nog betyda att han verkligen vill att du ska må bra..!



2009-06-09 @ 13:54:16
URL: http://emmasegen.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det du på bilden?

2009-07-30 @ 11:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se