Idag ska vi KRÖKA



Idag ska vi KRÖKA, med stora bokstäver.

Jag mår så ofantligt bra just nu! Inom en kort framtid så ska jag till London, träffa min babe, tävla, festa, leva livet.

Jag är ung fortfarande, jag lever livet. Träffa människor och må bra, det är något jag förtjänar! Ikväll så ska jag göra båda delarna. Jag ska ut och festa, och jag ska gå dit vinden för mig, för att vara lite poetisk / Pocahontas - ig.

(Jösses vad mitt humör svänger. Men jag tror faktiskt att det beror på era stöttande kommentarer - ja, jag tror det på allvar. Jag blir så fruktansvärt glad av att ni tar er tid att kommentera MIG! Tack för det! <3 )

Kommentarer
Postat av: mergime

hoppas du får de najs idag ;)

du är värd att må bra !

2009-03-20 @ 20:41:39
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.
Postat av: Ellis

Vet inte varför men det har blivit en vanesak. Sedan har man ju liiiite dåligt samvete för att man var elak i början...

2009-03-20 @ 20:43:52
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan vad glad jag blir när jag läser det här inlägget! du har rätt - du är ung och ska njuta av livet, för du förtjänar det! verkligen! ha det bra <3

2009-03-20 @ 20:48:18
Postat av: Monika

Åååå! Man blir så himla glad när du är lycklig!

YOU GO GIRL!

2009-03-21 @ 10:48:56
Postat av: Anonym

om det hjälper så: du är SÅ bra, du är på god väg och kom ihåg att alltid titta in bland kommentarerna när du mår lite dåligt. hoppas du hade det kul igår kväll! :D

2009-03-21 @ 11:33:21
Postat av: ulrika

du lever livet? är inte du som hatar ditt liv och vill så gärna svälja en massa tabletter. inte för att trycka ner dig eller något men va inte så jävla schizo

2009-03-21 @ 11:53:09
Postat av: Lloyd

Du förtjänar all glädje och lycka i världen så gå ut och ta den med storm, du kommer ångra dig senare annars!



Skriv upp vad du gjort och hur du känner dig dessa dagar. Ta sedan fram de anteckningarna då livet känns tyngre.



Lycka till och ha det så förbannat kul du bara kan i kväll! Njut av ditt eget sällskap och skit i andra. Enda anledningen till att någon skulle tala om dig bakom din rygg är för att de vill vara precis som du, jag lovar!!

2009-03-21 @ 16:22:57
Postat av: Simone

Ha det så skoj!! puss simone

2009-03-21 @ 16:55:23
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/
Postat av: Marie.

Tycker det är härligt att du behandlar dig själv kärlekfullt och njuter av att leva:)



Du är värd all lycka i världen precis som allt annat/alla andra i universum!



Tack för din blogg, den hjälper mig.



styrkekram Marie.

2009-03-22 @ 10:23:35
URL: http://mmmmm.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, jag log jättestort när ja läste detta inlägg!(a)

gu, va härligt o få läsa något riktigt positivt och glatt från dig :D kämpa på sötnos!

2009-03-22 @ 12:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se