Min längd och vikt



Vet ni vad jag har gjort i två dagar? Sovit.

Turns out - när man äter så blir man extremt trött. Jag tror att jag har sovit mer på dom här två dygnen än vad jag har gjort på flera år. Så himla skönt!

Min längd och vikt - många av er var överrens om att det var triggande. Och jag håller nog med. Min målvikt är i alla fall (till att börja med!) 55 kg. Jag kan göra som Ronnie sade, skriva ut min lägsta vikt när jag har blivit frisk. För vad spelar det egentligen för roll vad jag väger? Jag kan säga att jag är över 175 cm lång och väger under 45 kg.

Nu ska jag titta på Gossip Girl och fortsätta äta frukost. Kram!

Kommentarer
Postat av: dedde

du rä så jävla duktig, kom igen nu! :D

2009-03-02 @ 12:31:13
URL: http://backtolife.blogg.se/
Postat av: tess

oj, jag visste inte att du var så smal. 55 låter rimligare för en tjej med din längd! Ät på och lycka till! :)

2009-03-02 @ 12:35:36
URL: http://nuskadetske.blogg.se/
Postat av: G

Åh herregud....... Jag vet inte vad jag ska säga.. Jag är 170 cm lång och väger 55 kg då klassas jag endå som en smal tjej av samhället (det friska och sunda samhället) och har storlek 26 i jeans.

2009-03-02 @ 13:56:29
Postat av: S

Bra jobbat, du är stark som insåg det själv! <3

2009-03-02 @ 15:29:30
Postat av: Anonym

herre gud vad du måste ha förlorat i muskelmassa, det gör ju mycket på kilona, du måste se tärd ut.

2009-03-02 @ 16:03:50
Postat av: Z



Du har liksom "vuxit" minst tio år på en väldigt kort tid, A.



I´m glad :)



Love.

2009-03-02 @ 16:45:06
Postat av: Elsa

skitbra att börja med den målvikten gumman! Det är inte mycket. tror verkligen på dig. Det går att gå upp i vikt och ändå vara smal, jag tror att jag är ett levande bevis på det. kämpa kämpa, för det är värt det..

2009-03-02 @ 19:40:16
URL: http://everythingels.blogg.se/
Postat av: Anonym

lika mycket som jag föraktat din anorektiska sida många gånger...lika mycket om inte dubbelt upp så beundrar jag dig just nu när du faktiskt på riktigt visar små små tecken på att någonstans i dig finns det en tjej som faktiskt kämpar för att bli frisk.



du är så oerhört fin och jag önskar att du kunde kanalisera din styrka och använd den för att hjälpa dig själv ur det svarta hål du befinner dig i.



kram och fortsätt kämpa, det finns ett liv som väntar på dig därute också...

2009-03-02 @ 21:12:42
URL: http://wasabilicious.blogg.se/
Postat av: A

Du är så himla duktig och du har rätt vad spelar det för roll vad du egentligen skriver om din vikt nu. Huvudsaken är att du blir frisk, fortsätt kämpa tjejen!

2009-03-03 @ 14:44:33
URL: http://myonlyobsession.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tycker du gör det bra. Har inte läst din blogg så länge, men jag gillar den här inställningen! EN Målvikt är alltid en bra start. Varje litet framsteg är ett framsteg, oavsett om det är minimalt ellet gigantiskt. Kärlek och respekt!

2009-03-03 @ 22:45:36
Postat av: Angelica

HAHAHA...det är å jävla roligt att du vusxit 4-5 centimeter det senaste året. Du är så jävla patetisk! Det är så fantastisk roligt att läsa din blogg, för den avslöjar gång på gång att detta är ett påhitt liv som du gör för att skapa uppmärksamhet. Du är så sorglig. Du måste vara otroligt oälskad.

2009-03-05 @ 18:51:30
Postat av: Em

Angelica:

Jag är vän med bruden. Hon har alltid varit lång. Vad fan är ditt problem? Hon är inte oälskad, patetisk och inte heller sorglig. Och hennes liv är på riktigt?



Döm inte personer du inte ens känner

2009-03-08 @ 09:58:17
URL: http://emmmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se