Att glamourisera anorexi.



Tycker ni på allvar att jag glamouriserar anorexi?


Jag hamnar på sjukhus. Jag sitter hemma och stirrar in i väggen. Jag svimmar jämt, jag gör bort mig jämt eftersom jag inte orkar tänka.
Jag gråter varje dag. Inga förhållanden fungerar. Jag får andra människor att hata mig. Jag orkar inte bry mig om någonting. Jag föraktar mig själv så mycket, jag äcklar mig själv hela tiden.
Jag klarar inte av att vara ensam, för då äter jag inte. Jag är rädd för att dö nästan varje dag.


Det är inte mitt fel att jag lever det livet många andra vill leva. Om jag hade varit lycklig så hade jag glamouriserat anorexi, men jag förstår inte hur ni kan säga att jag gör det nu. Jag är inte lycklig. Jag mår inte bra. Någonsin.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag tror ett problem for dig ar att nar du natt ett mal, slutar du latt och faller tillbaka for du gjorde ju nagot bra. Det svara ar att fortsatta kampa vidare...

2009-05-30 @ 13:18:47
Postat av: Anonym

om du lägger in dig på ett hem och stannar där! och får riktig vård kommer det att hjälpa dig. jag fattar verkligen inte varför du inte får det?

2009-05-30 @ 20:50:20
Postat av: Anonym

Du är bäst Paris, fortsätt kämpa! Anorexi kan ta sig.

2009-05-30 @ 21:21:10
Postat av: Emelie

Många verkar tro att man gör det då man är anorektiker. Själv får ajg uppfattningen av att folk tror att jag VILL vara sjuk.

Försöker att inte bry mig. Det är de som inte fattar någonting.

Fortsätt kämpa.

2009-05-30 @ 22:32:30
URL: http://umbrellastorm.blogg.se/
Postat av: maria

ibland tycker jag att du gör det. att anorexi skulle få en att vara speciell

2009-05-30 @ 23:06:24
Postat av: Linn

Äsch det är bara idioter som inte läser ordentligt utan bara går på namnet på bloggen som innehåller ordet "ana" och tittar på bilderna.

2009-05-31 @ 01:55:05
URL: http://ettpsykfallsvardag.blogspot.com
Postat av: Grace

Anorexi är en hemsk, j-vla sjukdom. Folk kan vara avundsjuka på ens utseende. Visst, man kan vara snygg men vad spelar det för roll när man inte orkar bry sig? Vad spelar det för roll när man hatar sig själv och sin kropp? Det är inget liv man lever när hela ens värld kretsar kring mat..

2009-05-31 @ 02:25:58
URL: http://gracely.blogg.se/
Postat av: Sarah

jag tror att det snarare handlar om att folk ser vad de vill se...

sköt om dig!!

2009-05-31 @ 16:40:30
Postat av: lillis

Jag tror att det handlar om att du lägger upp bilder på tunna kändisar och smala modeller. Bilderna kanske ger det budskapet... tror du inte det?



men jag tycker inte att du skriver om det på ett glamoröst sätt! verkligen inte!



Kolla gärna in på min blogg för att få lite inspiration, jag har ju varit där du är en gång i tiden!

2009-06-01 @ 14:34:59
URL: http://frulillis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se