Jag är arg, arg, arg.



Dumma Boyie. Hur kan han få mig så arg?


Kommentarer
Postat av: R

usch hatar att bli arg på dom man älskar :/ men jag antar att de är därför man blir som mest arg på dom, för att man älskar dom liksom... :S

2009-05-09 @ 21:10:15
Postat av: a

killar säger ja bara.. är as förbannad på en oxå, det här uttrycket "åh typiskt killar" stämmer fan de är helt sjuka! Man tror att man har hittat en som verkligen är den där speciella men inte nej. suck pözz <33

2009-05-09 @ 21:15:41
Postat av: Anonym

killar är skit, så är det!

2009-05-10 @ 10:18:27
URL: http://unpretty.blogg.se/
Postat av: Anonym

Min kille befinnar sig i Spanien just nu.

1. Först får jag reda på att hans tjej kompis är extremt kär i honom och jag haffar hennes mobil åt mig för att kolla deras sms till varandra det är såna här "du så söt! :*" m.m

2. Spanien.. Dööööläckra tjejer sägs det ju vara där, så vad ska han med mig till?

3. Jag är galet svartsjuk! =(

4. jag hatar... hatar... hatar... Att jag älskar och saknar honom



(höh var tvungen att skriva av)



__

Vad sägs om att du har bikten någongång i din blogg? Där man biktar sig anonymt här bland kommentaren :D

2009-05-10 @ 11:35:55
Postat av: N

usch på killar :/

btw, dendär låten är riktigt bra!

2009-05-10 @ 12:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se