Tävlingsdatabasen och studera.nu



Det verkar som att höstterminsanmälningarna (krångligt ord) inte har kommit upp än, om jag förstår det rätt? Pin - koden har jag ju använt och jag har bekräftat allt jag ska, osv. Märkligt, att det ska behöva vara så krångligt att söka till en skola... som med tävlingsdatabasen. Hur sjukt som helst.

Vi får hålla tummarna för att det är som det ska. Ni kan aldrig ana hur arg jag kommer bli om någon teknik står i vägen för mina drömmar... jag kommer att MÖRDA någon.


Kommentarer
Postat av: Chloe

Hur lång tid tog det för dig att gå ner i vikt? Var det svårt, fick du många återfall? Typ att äta godis och sånt. eller bestämde du dig bara?

2009-05-05 @ 15:10:49
URL: http://chloeproana.blogspot.com/
Postat av: Linn

Print-screena en bild på din anmälning för säkerhets skull så kan du bevisa att du faktiskt anmälde dig (i tid) om det blir något fel. Men förmodligen är det ingen fara, de är alltid ute i sjunde timmen med intagningar och allt annat.

2009-05-05 @ 15:48:06
URL: http://ettpsykfallsvardag.blogspot.com
Postat av: F

Jag har sökt inför hösten och min ansökan kom upp direkt.

2009-05-05 @ 15:51:49
Postat av: Heidi

Jag förstår om du inte vill avslöja vad du ska plugga och vart, men kan jag inte bara få veta vilken riktning du har valt? :) Media, vård, djur..?

2009-05-05 @ 16:44:21
Postat av: josefina

Höstens sista antagning för högskolan skedde väl senast 15 april på studera.nu?

2009-05-05 @ 17:10:58
Postat av: Anonym

Tyvärr men det var den 15 april. Du får gärna åka hem & slå mig på käften, men det är bara det att det är sanningen. Jag kan faktiskt inte hjälpa att de satte det datumet då. Anledningen till att jag är bombsäker är att jag satt på kvällen när hela sajten krachade för så många var inne och ansökte i sista minut. De ändrade då till 16 april kl 12.00 på förmiddagen så jag satte mig på morgonen den 16 april och var ute i absolut sista tiden. Det stod till och med om det i tidningen och var väldigt aktuellt på nyheterna. Kolla gamla tidningsartiklar så lovar jag att jag har stöd!

2009-05-05 @ 17:35:26
Postat av: Anonym

men jävla dumhuvud,

hon skrev ju att hon anmälde sig i mars?!

2009-05-05 @ 22:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se