Min katt, min älskling, min ensamhet, min Benzo




Wierd rubrik? Ska jag ta hela dagen för er i korta drag?

Min katt: Hon har börjat kissa utanför lådan, istället har hon bestämt sig för att kissa i hallen. Mamma hotar med att slänga ut henne, men då tar jag livet av mig. Mamma är hemma två dagar i veckan (max) och katten är alltid där. Dygnet runt. Hon finns där, jag älskar henne. (Jag tänkte säga mer än mamma, men det menade jag inte. Bara lite. Nej.)

Min älskling: Han lånar en Supra, som är min favoritbil all times. Kör runt med den i hela stan och glider runt, tar bilder på den och skickar till mig, men han vägrar säga något om att JAG skulle få komma ner och kolla på den. Nej nej, vi ska bara göra henne jävligt avundsjuk. Lågstadienivå!

Min ensamhet: Känner mig bedövad. Jag är så ensam jämt. Slängs katten ut blir jag helt ensam. Igen.

Min Benzo: Har inte tagit någon benzo på hela dagen, så jag känner mig helt... miffig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Katten trivs inte, därför kissar den utanför lådan!

2009-10-17 @ 18:29:18
Postat av: Anonym

att katten kissar utanför kan vara för att den har dålig kattsand. eller för att det skrapat för hårt i botten på kattlådan så att det blivit ( i princip osynliga) revor i botten där bakterier gror, dessa bakterier luktar förjävligt för en katt. så det kan vara därför. Så prova byta kattlåda och kattsand, fråga i en djuraffär om råd!

2009-10-17 @ 18:44:44
Postat av: angelice

Du kanske skulle älska din mamma om hon fanns där där för dig när du hehöver henne...

kram

2009-10-17 @ 18:57:52
URL: http://angelices.wordpress.com
Postat av: Anonym

katter kissar inomhus när dom är missnöjda med något, oftast med deras hussar/mattar, sry... men det är så tyvärr... försök lista ut vad som är fel, det kan vara nått med maten? det kan vara för lite uppmärksammhet osv...

varför är inte din mamma hemma?

ha det så bra det går!

kram eller nått

2009-10-17 @ 19:24:57
URL: http://flygandepingvin.blogspot.com
Postat av: vinterbarn

tycker det är så tragiskt....benzo...vad är det för jävla läkare som skrivit ut det till dig? jobbar inom missbruksvården och knaprar man benzo känns det rätt kört tjejen! Sluta med sånt!

2009-10-17 @ 19:48:23
Postat av: DPYKM

Fy.fan.vad.lågt ._.

Skulle kunna förstå om boyfriend vill åka runt själv. Men att du inte får åka med ALLS?!

Det kan vara så att det luktar något särskilt i hallen som katten vill markera revir på (om det är samma ställe hela tiden). Sen kan det vara att den mår lite dåligt (dåligt foder osv som någon sa). Min kompis katt kissar i hennes säng, det visade sig att den hade njursten eller liknande...

2009-10-17 @ 20:07:19
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/
Postat av: borninjune

Jag vill bara vara SMAL!!!

2009-10-17 @ 20:41:16
URL: http://borninjune.blogg.se/
Postat av: Persika

Supra är en av mina favoritbilar med :) Älskar japsare! Vad inte snällt att inte låta dig följa med.

Hoppas det löser sig med katten...

2009-10-17 @ 20:49:44
URL: http://rutoravlila.blogg.se/
Postat av: s

min kompis katt kissade utanför lådan för att hon inte gjorde tillräckligt rent i lådan. kan vara det. men gör som de ovanstående har sagt, köp ny låda, ny sand. det beror inte på att katten är missnöjd med dig som nån skrev, det har att göra med att det uppenbarligen är nått fel med låda.

lycka till

:)

2009-10-18 @ 13:17:25
Postat av: Anonym

Om du har tvättat lådan med starka medel så kan det lukta för mkt av det..

2009-10-18 @ 13:48:25
Postat av: Ejje

vad får du för benso?

2009-10-18 @ 17:47:31
URL: http://fenixsmart.blogg.se/
Postat av: Jessi

Hoppas allt ordnar sig!

Angående katten som kissar utanför lådan kan jag ge dig en bra länk här, den länken hjälpte mig mycket! det ska säkert ordna sig med katten :)



http://www.kattstatus.se/sida19.html

2009-10-24 @ 11:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se