Att mörda någon, part deux



Jag skrämmer mig själv. På riktigt.

I flera nätter har jag knappt sovit, knappt ätit. Jag sitter och fantiserar hur det vore att mörda någon. Har ni sett trailern till Shutter Island? Se den ovanför.


Jag skulle inte ha några problem med att mörda någon, typ Putin (eller någon annan dum jävel) och hamna på Shutter Island.

Jag skrämmer mig själv. Jag vet inte längre om jag kan hindra mig själv. Jag tror att jag håller på att bli galen. Det känns nästan som att någon annan tar över min kropp.

Hjälp mig, någon. Snälla hjälp mig

Kommentarer
Postat av: Linn

Det som har tagit över din kropp är anorexin och annan ångest. Tro mig, du är inte den första som har tänkt och känt så där. Det känns som om en förlorar kontrollen, men det gör en inte. Det känns som om en håller på att bli komplett galen, men det blir en inte. Om du var på väg att bli besatt på riktigt så skulle du INTE tänka och känna så, du skulle inte oroa dig.

2010-01-29 @ 07:16:51
URL: http://ettpsykfallsvardag.blogspot.com
Postat av: Anonym

så känner jag med.. fast typ.. om jag sitter på bussen så börjar jag tänka på hur det skulle vara att typ.. spotta på nån , jag vet det är vidrigt och något jag inte skulle kunna göra ..men ibland vill jag verkligen .. bara för att..

2010-01-29 @ 10:51:33
Postat av: angelice

Kanske borde vara glad att jag inte heter Lars Ohly och bor i Stockholm?

2010-01-29 @ 13:30:53
URL: http://angelices.wordpress.com
Postat av: Anonym

Help Yourself, honey.

2010-01-29 @ 16:02:39
Postat av: cornelia.

precis som linn säger så skulle du inte tänka och känna så om du höll på att bli galen och tappa fattningen på riktigt. då skulle du inte bry dig, utan se det som normalt. oroa dig inte.

2010-01-29 @ 16:44:48
Postat av: anna

har oxå känt så där. riktigt jävla skrämmande!

2010-01-30 @ 10:30:09
Postat av: Maj

jag funderar också på att mörda personer, min familj och allt... så du är inte ensam....

2010-01-30 @ 12:08:28
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: emma

känner samma sak ibland. Skulle kunna ge nån en fet smäll bara för att dom sätter sig för nära mig på bussen. Men det är nog rätt många som tänker så hoppas jag.

2010-01-30 @ 18:35:47
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

läs boken, den är grymt bra! patient 67

2010-01-30 @ 23:53:54
Postat av: Amanda

Jag får också sådana tankar ibland, och vet du vad jag har lärt mig? En människa som skulle döda någon, skulle inte ens reagera över den tanken. Den personen skulle bara göra det, för den har INGEN spärr. Du, du reagerar. Det är ingen fara.



Ta hand om dig!

2010-01-31 @ 11:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se