Överbeskyddande VS not caring at all



Det här
är en sådan sak jag utan problem kan se min mamma göra.

Läs även kommentaren under... "Och om nu modern var medveten om att Britney började dricka tidigt, varför försökte hon inte styra sin dotter in på bättre banor?"


Folk har i alla tider klagat på föräldrar som är överbeskyddande. Jag vill härmed be er dra åt helvete, era otacksamma jävlar. Ni har i alla fall någon som bryr sig - jag har växt upp utan regler och utan någon som ens bryr sig ett skit om mig. Jag har aldrig funnits i hela mitt liv för dom människorna jag älskat.

Kommentarer
Postat av: jac

vem är modellen till höger?

2010-07-04 @ 02:55:38
URL: http://sharingthesecret.bloggplatsen.se
Postat av: Marie

Du har ingen förståelse för hur andra kan ha haft det! Jag har haft överbeskyddande föräldrar vilket har medfört att jag får kämpa som in i helvete för att jag skall våga klara mig själv, tror alltid att jag behöver andra att hjälpa mig. Här sitter jag med en paranoid personlighetsstörning som gör at jag känner mig när det är riktigt illa förföljd pga överbeskyddande föräldrar. Varje gång jag skall göra något i livet får jag käpa för att jag skall kunna tro att jag klarar av det ensam. Tur att jag gilar att vara ensam och är så självständig av mig själv.. annars vet jag inte hur det hade blivit.



Men jag håller med om att jag hellre har föräldrar som bryr sig än dom som inte gör det, men försök inte tro att vi har det allt för kul.. vi som levt livet i en glaskupa.

2010-07-04 @ 19:33:21
URL: http://thinsdestination.blogg.se/
Postat av: MissDuck

Ja, livet tycks orättvist, ganska ofta faktiskt. Men man får försöka tänka positivt, det är det tidigare som format oss till det vi är idag. Nu är du ju trots allt en tuff tjej med skinn på nosen som kommer klara dig fint, glöm inte det! :)

2010-07-04 @ 23:10:46
URL: http://missduck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se