Varför jag bryr mig om Carolina



Varför jag bryr mig och lägger ner energi på det här?

Hur kan ni ens fråga det? Det här är en tjej som jag har räknat som en av mina närmsta vänner. Klart som fan det gör ont att få höra att man inte betyder samma sak tillbaka.

Jag vet inte ens vad jag kan säga. Carro, jag hoppas du läser det här. Jag ångrar allt elakt jag har sagt till dig. Jag är inte en person som grälar med folk. Jag känner mig bara förrådd, eftersom jag trodde du var min vän.

Well, in my eyes, you'll always be close to me. Even though you betrayed me in the worst way there is.

Kommentarer
Postat av: ellinor

Har suttit och läst lite i din blogg. Du verkar vara väldigt arg på allt och alla. Måste vara jobbigt och vara osams med så många människor.

2010-07-27 @ 13:45:40
Postat av: carolina

ja jag läser. hat-mail tycker jag är ett för stark ord att använda men saken är den att jag inte kan acceptera att jag blivit utsedd till "årets backstabber och fruktansvärda människa" för något som jag inte har gjort!!Det är väl klart att jag blir frustrerad.. och då kanske kastat ur mig vissa "omogna" och onödiga komenater till dig.

2010-07-27 @ 14:19:55
Postat av: Kajsa-Stina

Åh Gud. Jag förstår dej, där är jättehemskt när det blir så... :(

Kämpa på! Det klarar du!

Massa kramar. <3

2010-07-27 @ 22:09:15
URL: http://www.Bilddagboken.se
Postat av: Paris

Ellinor: det finns bara ett ord för sådana som dig (som inte kan läsa, med andra ord): PISS OFF. Du har inget med detta att göra, och du är en patetisk loser om du verkligen tycker att jag grälar med folk ofta. Det gör jag inte. SO FUCK OFF.



Carlina; nej men okay, så du tycker att du har haft rättigheten att läsa min blogg och använda mig som ett skämt, och samtidigt tycka att du är en bra vän till mig, och samtidigt inte tycka att du har backstabbat mig? Vad sjutton vill du kalla det då?



Kaja-Stina: Du är bäst :) tack för att dina fina kommentarer, dom uppskattas så himla mycket! <3

2010-07-28 @ 17:54:54
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: carolina

Vadå rättigheten att läsa din blogg? Jag läste din blogg någon gång ibland, men nu med det här bråket så har jag kollat på den mer ja. Du skrev att du kan kolla ip-adresser jag skulle väldigt gärna vilja se den adressen. För än så länge har du inte kommit med något konkret bevis på att det är jag eller jossan som skickat det här mailet till din pojkvän. Du är bara av någon anledning helt säker på det och jag kan inte förstå varför? Ingen av oss har skickat någonting till din pojkvän.Varför skulle vi göra det? Lika osannoligt som att du skulle sätta dig och maila jossans pojkvän som du aldrig träffat.

2010-07-28 @ 20:32:10
Postat av: ell

Kolla in min blogg & följ den om du gillar den! Ha en bra kväll / Ell ♥

2010-07-28 @ 21:10:01
URL: http://ells.nu
Postat av: stina

fan va omoget att gräla via bloggen.. ring upp människan istället

2010-07-28 @ 21:22:58
Postat av: Kikkiii

Hej, jag måste faktiskt ta och säga att du överreagerar lite gällande ellinors kommentar. Det enda hon sa var att det måste vara jobbigt att vara osams med folk. Jag menar, det är väl jobbigt, även fast det kanske är nödvändigt? Har läst din blogg till och från, och har märkt (precis som många andra också har) att du blivit mer aggressiv i ditt skrivande. Livet är hårt, och bråk med vänner är jobbigt, men måste man fräsa ur sig en massa elaka kommentarer till andra människor för det?

2010-07-28 @ 21:53:37
URL: http://fantasifabriken.blogg.se/
Postat av: anonym

Om ni är äkta vänner så löser ni det här! Det tar tid, det gör ont men är ni menad att vara vänner kommer ni hitta tillbaka till varandra.



Det som inte dödar dig, stärker dig!

Ta hand om dig, tror på dig!

2010-07-28 @ 23:05:09
URL: http://thousandthoughts.webblogg.se/
Postat av: cora

Kan relatera till det du skriver, har själv en vän som jag personligen sett som vän sedan vi var barn. Men gång på gång så sviker hon mig eller snackar skit..

2010-07-29 @ 13:21:28
Postat av: Frida

Hej där! Är det jag som förstått det här fel eller påstår du att tjejen du bråkar med är Carolina Winberg, supermodellen? Läser din blogg ofta då vi är väldigt lika på många sätt, har också blivit backstabbad många gånger av människor jag ansett stått mig mycket nära. Life's a bitch and then you die (vi ätstörda lite tidigare), men gör det bästa av det och skit i no life loosers som gör dig illa! Hoppas du mår bra och inte tar åt dig av sånt, stay strong! Kram

2010-07-29 @ 18:31:15
Postat av: Maja

Och jag som alltid har trott att hon heter caroline?

OM det nu är caroline winberg du pratar om?

2010-07-30 @ 14:19:55
Postat av: Elsa

just därför umgås man inte med folk över huvud taget. man blir BARA besviken

2010-07-30 @ 19:25:23
URL: http://yourdownfall.blogg.se/
Postat av: Paris

carlina: jag frågade om du på riktigt allvar tycker att en vän gör så.



Det finns adresser på internet som man kan kolla upp IP adresser. Tex varje gång du skriver här ser jag din IP adress så jag kan kolla upp den. Det är lite svårare på FB men jag är ju en datanörd.



Det finns tre alternativ: Du, J, eller S. J hade ju jättekul åt mig senast vi träffades, så jag kan inte förstå varför hon, eller du, inte skulle ha lite mer kul på min bekostnad.



Eller så är det S som är helt slut i huvudet och gör något mot en människa hon knappt känner.

2010-07-30 @ 20:37:21
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag slutar också läsa din blogg nu, kommentaren till Ellinor bevisar en sak. Du är väldigt omogen. Hade du varit mognare hade du varit starkare att ta dig ur anorexin. vem skriver fuck off till folk?

2010-08-01 @ 13:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se