LOVE

What is love?

Kan inte andas. Du är mitt syre, min sol. Du ger mig näring. Jag är som en blomma som använder sig av fotosyntes: jag växer när du är med mig och jag slokar likt en döende växt när du inte är där.

Du är vacker. Inte på grund av ditt utseende, utan för att det är så jag ser dig.

"He was Edmund Dantes. He was me, he was you he was my mother, he was my father."


Dina känslor för mig kanske jag har använt, trampat sönder och utnyttjat. Jag har testat dina gränser, jag har fört krig mot din kärlek och likt Napoleon har jag vunnit varje gång utom vid sista fältslaget. Övermodig trodde jag att jag kunde vinna allt.

Jag är långt ifrån perfekt, trots att det är mitt mål. Men vet detta: jag älskar dig. Scooby doo.

Mina krav från dig är dock borta. Använd mig, kliv på mig, förstör mig: det spelar ingen roll. Varje sekund med dig är njutning, varje minut utan dig är tortyr.

Jag är din. Det finns ingen annan för mig. Jag älskar dig, min narcissistiska, deprimerade negativitetsprins. Oavsett.

Jag är din.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se