I hate you all, and I'll prove you wrong




Sms från ex Boyfriend
, alldeles nyss:


"... så nu är det över, nu har droppen runnit över. Du har det bästa livet i världen Paris, du är 20 år gammal och är en bråkdels sekund ifrån att bli alkis och droger har du väl inte heller lagt av med.

Fortsätter du så här kommer du till något USA men jag har inte trott på att du ska dit iaf. Vet du vad, jag tycker bara synd om dig. Det enda du egentligen ska vara är glad för du har allt: du har utseendet, du har smartheten, du har den sociala kontakten man behöver. Och det enda du gör är att stå och stampa.

Därför tycker jag synd om dig. Min kärlek till dig är obeskrivlig och jag älskar dig av hela mitt hjärta men mitt förtroende för dig finns inte kvar."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se