Underbara älskade och frukost



Ni är så underbara. Jag tycker om er!


Egentligen har jag noll aptit just nu (beror antagligen på att jag åt middag väldigt sent igår) men redan igår lekte jag med tanken på att äta Kelloggs till frukost.
Har varit sugen på deras Special K dark Chocolate and Strawberries. Jag skulle kunna äta den som godis!


Om ni har tråkigt kan ni ju glida in på deras hemsida(Ja, fy mig som länkar sådant. Men det är en hälsosida och dessutom gör dom reklam för den på TV, så... I figured it was alright.)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, jag har också velat testa den sorten, men eftersom att jag inte äter sötade flingor så har det inte blivit av... Kellogs All-Bran med äpple och fikon var i alla fall gott när jag testade det en gång i tiden!

2010-05-21 @ 12:52:34
URL: http://hallplatslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se