Kalorifreak? Jag? Neeeeej då.



Jag kan bli så chockad över att folk inte vet hur mycket kalorier det är i saker.
Det händer SÅ ofta att folk kan utbrista:

"Aah, visste du att det är så mycket kalorier i X?!"


Jag är en riktig kaloritabell. Jag kan sitta med mina vänner och dom kan fråga mig vad något innehåller, och jag kan förmodligen plocka isär den mest komplicerade rätt för att bedöma kalori - innehållet.

Jag har kunnat det så länge nu att jag har glömt bort hur det är att INTE kunna. Att vara ovetande om att Festisen du dricker innehåller 300 kalorier. Att knäckebrödet du knaprar istället för chips innehåller närmare 80 kalorier per skiva.

I miss those times.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du måste verkligen vara en sjuk människa, stackars dig :(

2010-11-21 @ 14:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se