SMS - konversation mellan mig och mamma





MAMMA:
Jag åker till Bryssel i morgon. Sover du hos mig då? Katt behöver sällskap.
JAG: Yeah, totally! I d love that
MAMMA: Va bra, o väldans mycket tack
JAG: No problem dude! Say hello to Brussels from me and look at all the nice shopping opportunities, will you. But dont buy anything though, that ll ruin everything.
MAMMA: Hi hi nej kommer inte handla något då det inte finns några pengar
JAG: Yeah, that sounds EXACTLY like Brussels.


Jag har varit i Brussel två gånger. Första gången åkte jag dit utan pengar och var överexalterad över shoppingen. Åker en andra gång med pojkvännen - och vad händer då? Jo, MASSIVE VULCANIC OUTBREAK. Så jävla awesome. Jag hade med mig typ 15 - 20 000. Går och drömmer om all shopping men tänkte: "jag väntar till sista dagen."


AWESOME. Så kommer det förbannade helvetesmolnet från Island, och tvingar fram en räkning på drygt 5000 för att komma hem. Plus en hotellräkning på det förbannade 5 - stjärniga hotellet som var läskigt äcklig.


Oh, BTW, Bryssel har en fantastisk shopping. Det finns en liten "galleria", eller marknad kanske är mer passande, som är helt underbar. Inte för att jag har nyttjat den. Men ändå.




Nej, jag är inte det minsta jävla bitter. Eller jo. Åt HELVETE bitter. Jag orkar inte ens vara ironisk, så förbannad är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se