Jag är ju fan skitrolig



När jag googlade på Egoina häromdagen till mitt inlägg, så kom jag (av misstag) in på min egen blogg. Och när jag läste det HÄR inlägget började jag asgarva.

Och ströläste lite till. Det HÄR inlägget fick mina ögon att tåras. Av skratt. Läs kommentarerna också, nästan roligare. Jag älskar när folk ska försöka förklara saker för mig, som om jag inte förstår.

Och inlägget direkt efter det där: HÄR.


Varför har jag inte fått ett humorpris? ÅH! Vet ni vad som skulle vara roligare? Att få se folks ansikten när dom läser det där. Som att jag faktiskt menade allvar.

Kommentarer
Postat av: v

hahahhahaahhahahahhahahahah! Det andra "här":et är klockrent. det var liksom inte bara en person som verligen trodde att du var dum i huvudet, haha.

2010-09-22 @ 17:32:36
URL: http://vksv.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha!!! ALLTSÅ GUD. jag dör. seriöst. Andra "här":et är så jävla klockrent! gud skrattade högt länge för mig själv

2010-09-22 @ 23:13:03
Postat av: Johanna LO

hahaha! håller med! du e ju fan rolig!

2010-09-23 @ 12:06:43
Postat av: Paris

hahahahah!! jag VET. okay att man inte ser ansiktsuttryck på internet... men kom IGEN, allvarligt talat?! SÅ dum är jag inte.



Malin, det sjuka är att jag skrattade högt för mig själv. Jag är... narcissist. Åt min egen humor. Ganska sjukt, huh?



Johanna LO: I KNOW! haha! ge mig ett humorpris, jag förtjänar det ;D



2010-09-23 @ 23:27:48
URL: http://myanalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se