Mina drömmar



Jag drömmer mardrömmar
. Hela tiden.

En mardröm som återkommer är att jag låser ytterdörren, men ändå kan folk komma in. Jag sätter på säkerhetsspärren men ändå kan folk ta sig in.

Jag gör allt jag kan. Förstår ni panikkänslan när jag försöker låsa dörren men ändå kommer "DET" in.



För det är inte vanliga människor som försöker komma in. Utan DET är Ondskan. Jag vet inte rikigt vad det är, men jag vet att det vill mig illa.

Så jag låser dörren, sätter på säkerhetsspärren - men ändå lyckas HON/DET ta sig in.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag får också samma drömmar som dig. Man låser in sig men det kommer in ändå.

2010-09-26 @ 21:06:50
Postat av: barbie

usch de där har jag också drömt flera gånger så obehagligt :(

2010-09-26 @ 21:47:27
URL: http://scenbloggen.com/sofia
Postat av: Helena

Har också drömt "låsa-dörren" drömmar mycket när jag mådde som sämst. Fick rådet att läsa i en drömtydar bok om vad det kunde betyda. Gör det du med, mycket av det man drömmer har en undermedveten grund som inte alltid är lätt att tolka på egen hand.

2010-09-26 @ 22:11:55
Postat av: Maj

Jag känner igen mig. Ja drömmer också sådant. Men jag är rädd för våldtäcktmän ska komma iN!

2010-09-27 @ 10:55:58
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: J

Fy, jag kan riktigt känna panikkänslan bara av att läsa det du beskriver och det är ingen överdrift.



Själv brukar jag alltid drömma om vågor och att jag drunknar. Det låter kanske inte lika hemskt men det är samma panikkänsla. Det känns så hjälplöst på något sätt.

2010-09-27 @ 14:44:53
URL: http://emptyispure.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÄR DE DU PÅ BILDEN!????? SVAR PÅ TAL TACK!!

2010-09-28 @ 21:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se