Nu vet jag varför jag inte åker kommunalt.



I morse var jag tvungen att åka kommunalt av en viss anledning - och påmindes då varför jag inte kan åka kommunalt.

Först såg jag en supervacker tjej.
Jag menar super - duper - äckel - snygg. Blont hår i slarvig knut, sött litet Reese Witherspoon ansikte, Paris Hilton läppar med fint rosa läppglans, stora pärlörhängen. Otroliga ljust blåa ögon.

Och när hon tar fram mascaraborsten och börjar sminka mig fick jag nästan binda fast mig i stolen. "Du är så vacker utan spackel" ville jag skrika och slita den ur handen på henne.


Det andra som händer är att två kollegor diskuterar vädret.

"Vilket UNDERBART väder!" andas han.
"Ja verkligen!" ler hon. "Så här borde det vara varje dag!"

VAD I HELVETE. Det är SVINKALLT ute. VAR är det fina vädret?! VAR?

Kommentarer
Postat av: danni

Det är faktiskt riktigt fint väder ute.

2010-09-30 @ 14:10:35
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se