Anonym VS icke anonym


Ibland är det tråkigt att jag inte driver en icke - anonym blogg
, för då skulle jag kunna berätta om allt roligt jag gör och jag skulle kunna göra saker på grund av bloggen.

Jag vågar nästan inte säga något här eftersom jag är rädd för att bli kopplad till den jag är, och det är ju inte alls speciellt kul... ibland saknar jag tiden när jag hade 100 läsare från typ Tyskland och jag kunde säga exakt allt.


Men men, dags att sluta whina och komma ihåg fördelarna med att jag har en anonym blogg - jag kan säga precis vad jag vill, berätta om mitt innersta. Detta är min blogg, men även min dagbok.

Kommentarer
Postat av: anonym

älskar din blogg, du inspirerar mig :D

har också en anonym blogg, & det kan vara jobbigt att inte skriva sitt namn ibland men för mig är det mer som en dagbok :D

2011-04-27 @ 20:29:49
URL: http://cutmylifeout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se