Bipolär, JA, men fyfan vad härligt ändå.





Nu är jag lugn och fin igen.

Har varit ute i cirka 6 timmar totalt och powerwalkat, blev svettig alla gångerna. Det kändes SKÖNT, för det är faktiskt länge sedan jag tränade så att både kroppen OCH knoppen blev slut av det. Jag vet, ni kommer hata mig för att jag skriver det, men det handlade inte bara om anorexin. Jag behövde TÄNKA, bli TRÖTT både fysiskt och psykiskt, eftersom jag knappt har sovit eller ätit på två dagar på grund av min ångest.

(Sedan kan ni ha i åtanke att jag käkat en fet kycklingbit med bea - UTE på restaurang. Så inga lågkalorier. Ingen low fat.)


Nu till dom goda nyheterna - jag är GLAD igen. Har planerat massor av resor, främst till Schweiz, New York, och sedan kommer jag tvinga Stephanie att åka med mig till London innan snön faller. Blir så glad när jag har saker att se fram emot!

Kommentarer
Postat av: Anna

att gå eller träna av nåt slag är bra när man har ångest, även om man inte har lust,.



jag dränker ångesten i rödvin och vodka-battery ikväll.

2011-08-20 @ 22:21:37
URL: http://sorryorplease.blogg.se/
Postat av: Paris

verkligen! behöver egentligen inte ens vara så ansträngande, bara man rör lite på så och inte sitter still hemma.



och jag dränker den i vitt vin och vodka/sprite zero :)



kram fina!

2011-08-20 @ 23:35:45
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

du dödar dig själv.

2011-08-23 @ 21:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se