Varför gå ut och supa när man kan stanna hemma och supa?



Haha, näää, riktigt sååå alkis är jag inte (Steph, du håller käft, okay?).

Nämen ikväll blir det stanna hemma med min lilla håriga älskling, som för övrigt tycker mycket bättre om mig nykter än full (tråkiga skitkatt). 


Vet att ni inte läser min tråkiga blogg på lördagar och fredagar, men i alla fall: vad har ni för er?

(BTW så ääääälskar jag Simons cat. Detta är favoriten för min kisse gör EXAKT likadant... förutom det där med basebollträet då.)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hahaha åh Simon´s cat, så underbar :D Hoppas du har en bra kväll iaf :)

2011-08-20 @ 00:42:55
Postat av: elin

vet inte om frågan är av ren artighet men svarar ändå...ikväll gör jag verkligen ingenting. haft första bråket med min pojkvän så sitter hemma och lipar. vilket jag troligtvis hade gjort även om vi inte bråkat. härligt liv jag har va?

2011-08-20 @ 01:02:00
Postat av: Paris

tack agnes du med! :)



elin: åh liten :( hur länge har ni varit tillsammans? är det tre månaders - gränsen? (honeymoonen brukar vara över då (förlåt för min svengelska)).



nä. fast gråta kan vara skönt ibland. den fasen är över för mig, kan inte gråta längre.



får man fråga vad ni bråka om?

2011-08-20 @ 01:06:56
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Anna

somnade klockan 23 igår. haha så trött efter jobb och gymet. Idag är jag äntligen ledig, så jag och min kille ska ner på stan och promenera lite. Oslo ligger vid havet ju, så det är fint att gå nere vid vattnet, och ändå vara i centrala oslo. kanske köpa lite vin och ha det nice.



kramis

2011-08-20 @ 11:38:25
URL: http://sorryorplease.blogg.se/
Postat av: L

Vaknade upp i en annan stadsdel hos en kille jag träffade igår med hens kompis som jag också träffade igår (samma gäller resten av folket från festen). Heheh ;) Berätta gärna mer om vad du gör Paris!! Love

2011-08-20 @ 16:27:07
Postat av: Emma [ M i s s G r i m m ]

Jag har jobbat sista arbetsdagen och lärt mig att folk aldrig slutar kläcka ur sig idiotiska saker. Så nu ska jag sitta och vara förbannad ett tag och sen ska jag färga håret och leta lägenhet.

2011-08-20 @ 17:19:51
URL: http://missgrimm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se