VERKLIGEN missat något



Går runt med en fjantigt småleende på läpparna just nu. Känns som att jag är nykär (men det är jag inte, så roligt ska vi inte ha det).

Höll på att missa att en viss person är i stan också. Det hade kunnat gå illa om jag hade missat det... ska möta upp honom ikväll för lite småprat och lite drinkar. MYS.


Nu ska jag iväg och pussa hästmule. Förhoppningsvis får jag lite andra pussar ikväll... (vad är det för fel på mig? Jag beter mig som en krank tonårspojke som får bånge bara han tänker på ordet "tutte".)

Kommentarer
Postat av: UPBRAND.SE - BIKINI, SKOR, SKÖNHETSPRODUKTER

ALLA SKOR 299 KR!!



ALLA SKOR 299 KR!!



-25% PÅ ALLA PHAX BIKINIS!



-25% PÅ ALLA PHAX BIKINIS!

2011-08-28 @ 22:04:38
URL: http://upbrand.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se