Disk




Nu ska jag diska.
Tänkte att ni ville veta det.

För övrigt är jag värsta husfrun. Jag hatar att ha stökigt/smutsig, jag blir hysterisk då. Så jag går jämt runt och städar/diskar/fixar, även hemma hos andra människor... jag är en riktig fröjd att leva med, haha!


(Och nej, klart att jag inte det första jag gör när jag är hemma till andra inte är att ställa mig vid diskhon... menar mer på om jag stannar/bor där. Typ när jag var i Skåne senast, då ställde jag mig och diskade efter ett par dagar.)

Kommentarer
Postat av: Nossie

När jag bodde hos mina kompisar förra sommaren (min lägenhet renoverades) så behövde inte mina vänner göra ett piss! Hahaha, jag städade som en galning. Diskade varje dag!

Det enda jag INTE gjorde var att laga mat (äter man min mat dör man) så det var det enda mina vänner fick som uppdrag varje dag haha xD

2011-02-22 @ 18:05:18
URL: http://rainbowspray.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du får jättegärna komma hem till mig. Hatar att städa. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag!

2011-02-22 @ 21:45:07
URL: http://noofood.blogg.se/
Postat av: Emma [MissGrimm] Ung, ensamstående mamma

Haha! Du kan få komma och bo hos mig när du vill! =)

Jag är skitduktig på att plocka och hålla ordning hos andra, men hemma hos mig själv blir det alltid ett enda kaos :P

2011-02-26 @ 08:49:21
URL: http://missgrimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se