I was perfect










Ni ska se min rygg.
Jag har långa rivsår över hela ryggen, och jag har inte en aning om hur jag fått dom?!

Vi pratar inte lite "det - kliar - så - jag - kliar - tillbaka" - sår, vi pratar full on SCRATCHMARKS. Typ sådana som killar har efter att man har haft sex med dom. Alternativt torterat dom.


Jag hoppas inte att jag håller på att bli som hon i Black Swan? Som kliar och kliar för att hon inte är perfekt, så hon "straffkliar" sig själv. Åh nej, inte en ny tvångstanke...!

Kommentarer
Postat av: M

Kanske katten som klöst dig? :)



Vad tyckte du förresten om Black Swan filmen?

2011-02-25 @ 17:07:12
Postat av: S

Jag älskar den filmen! :)

2011-02-27 @ 02:17:29
URL: http://sunniest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se