Middag!





Min pappa var jätteupprörd, han satt och pratade om våran unghästutbildare som han tycker ger dålig service... min pappa är så himla kräsen. Är det minsta lilla grej som han stör sig på, ja då ska det bytas ut istället för att fixas.

Typ han och bilar. Han har en bil i max två månader, sedan hittar han något fel på den och köper en ny. Han är helt otrolig... och min mamma tycker att JAG är vårdslös med pengar... hm, undrar vem jag kan bros på?!

I alla fall, jag åt hummer (sade någon att jag älskar skaldjur?) med mitt favoritvin Fumées Blanche och pappa åt kalvbringa. Nu är jag mätt och ska kolla på Melodifestivalen, om jag inte blir övertalad att gå ut...



(Vad många punkter det blev i detta inlägg. Haha. Ni får stå ut med det!)

Kommentarer
Postat av: I

Jag har för mig att du har en tävlingshäst och en unghäst/projekt, stämmer det? Så har du skaffat ytterligare en häst nu eller? Och vem är denna unghästutb. som ger så dålig service? ;) Hehe många frågor.

Och hur går det med hästarna och tävlandet nuförtiden egentligen?

2011-02-19 @ 20:24:55
Postat av: lith

Mm skaldjur är väldigt trevligt. Dessutom är det inte alltför onyttigt, vilket alltid uppskattas.

2011-02-19 @ 20:40:59
URL: http://lith.blogg.se/
Postat av: Nossie

Älskar skaldjur jag med!

2011-02-19 @ 21:24:23
URL: http://rainbowspray.blogg.se/
Postat av: Sanna

Skaldjur har alltid varit en favorit hos mig också!

2011-02-20 @ 11:49:26
URL: http://sannaerikson.devote.se
Postat av: Anonym

Hej. Hamnade hit av en slump. Vill bara säga lycka till...

2011-03-30 @ 22:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se