Så här rolig är jag ikväll


Det blir typ Melodifestivalen, även fast jag hatar den och inte har tålamod att se skiten. Om inte någon övertalar mig att gå ut. Vilket typ alltid händer nu för tiden.

Fan vad skönt det är att inte ha pojkvän. Att bete sig som ett jävla svin egentligen, och inte behöva ta några konsekvenser. Jag har haft pojkvän till och från sedan jag var typ 13, så jag har liksom aldrig haft den där festa - och - bete - dig - hur - som - helst - perioden som så många andra haft.



Visst, jag har festat och spårat, men oftast haft en pojkvän som ligger hemma och väntar på mig. Så nu kan jag verkligen gå all in och bara tänka på mig själv och vad JAG vill. Det är en fantastisk känsla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det handlar inte om anorexia längre.

Vet du hur underbart det är att se dig så här?

Du är nästan bäst :)

2011-02-26 @ 20:58:41
Postat av: Paris

eller hur? jag har blivit vuxen kanske, haha! :) tack fina du! <3

2011-02-26 @ 21:03:41
URL: http://myanalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se