Super super super




Som min vän serben skulle sagt: "SUPERRRR"
med dom där härliga rullande r:en. Synd att jag lade ner det där med att lära mig serbiska, kan man det kan man ju nästan förstå alla länder i Balkan. Har även för mig att man har lätt för att förstå viss polska och ryska, men det kanske bara är dumheter?


I alla fall. Fan vad glad jag är idag. Allt går min väg just nu, och det är så jävla häftigt, om jag får säga så. Alltid har jag kämpat och det känns så skönt att för en gångs skull så bara rullar det.

Kommentarer
Postat av: Sara

Man kan lätt att förstå ryska och polska och de flesta slaviska språken om man kan serbiska!



Jag är serb haha :)

2011-02-27 @ 19:10:37
URL: http://askinnybitch.blogg.se/
Postat av: julia

allt går i din väg nu ja ! efter massor av dåliga år ! jag vill inte ha det så jag vill vara lycklig !

2011-02-27 @ 19:49:49
Postat av: sara

Jag kan serbiska/kroatiska och jag förstår en liten del av ryska, italienska och spanska. Spanskan kommer mycket från engelskan också, så det kanske inte gills.

2011-02-27 @ 19:58:36
Postat av: Simone

Ryska vet jag inte men tjeckiska (och polska) är väldigt likt!

2011-03-01 @ 00:11:54
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se