I've done it



Oh jisses. Oh jisses. Oh jisses.

Nu bär det snart iväg, hörni.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Paris, jag hade bulimi i kanske 4 år och sen slutade jag i ett helt år, men nu är det tillbaks igen. Jag gick på ett ätstörningscenter 3 gånger i veckan för att prata men för kanske 5 månader sedan tyckte dom att jag var frisk nog att sluta. Jag undrar ifall du vet något rehab som är privat som man kan bli frisk hos, att man bor och lever där ett tag. Jag ville göra det när jag var som sjukast men det ansåg att det inte var så allvarligt att jag skulle dö för att jag skulle kunna gå. Därför söker jag ett privat ställe, där man kommer få betala men som jag kan stanna hos ett tag. Undrar ifall du känner till något ställe för jag hittar inget och vill verkligen få hjälp. Skulle vara väldigt tacksam ifall jag fick svar! Om du kunde svara i kommentarfältet skulle vara jätte snällt av dig :)

2011-06-17 @ 11:45:24
Postat av: anonym

what have you done? :)

2011-06-19 @ 10:23:38
Postat av: Anonym

UPPAAAAAAAAAAAA

2011-06-19 @ 10:46:57
Postat av: L

ÄLSKAA BILDEN<333

2011-06-21 @ 10:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se