Känner mig liten



Liten och ynklig. Min mamma är spårlöst försvunnen, jag får inte tag på henne, ingen aning om vad hon gör eller var hon är.

Känner mig liten och vill lägga mig i mammas famn och gråta. Avskyr känslan av att tro att hon är arg på mig. Tror hon är det, men jag har ingen aning. Just nu vill jag bara ha lite närhet, jag behöver en kram (eller två eller tre).


Kollar i alla fall på Transporter 2 och sedan ska jag hitta något nytt att titta på, i min ensamhet. Hur är det med er?

Kommentarer
Postat av: Filippa

Samma här...sitter i min ensamhet och kollar How I met your mother. Lagom roligt.

2011-06-24 @ 00:02:46
Postat av: Anonym

tråkigt :( fin blogg du har <3 :)

låter inte som du hare så fint just nu :( <3

hoppas det blir bra !

2011-06-29 @ 20:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se