Strippa



Ha ha, vet ni vad som hände idag? Jag fick ett erbjudande att jobba som strippa. Fast det kallas ju "värdinna" nuförtiden, men ändå. Jag skulle nog inte kunna göra det, trots att det är sjuka mängder pengar man tjänar. 

Som strippa kan du tjäna upp till 200 000 kronor per månad (har tjejkompisar som dragit in det) så lite lockande är det ju men med allt det negativa... eller ja, det mest negativa skulle ju vara om en killkompis kom in och ba: "shit, det där är ju Paris!! OMG...!", eller en snuskgubbe som försöker våldta en.


Skulle ni vilja vara strippa om ni kunde?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om man tjänar så mycket pengar, hade jag lätt övervägt det! :D Hur kom det sig att du fick förfrågan? Kom det fram till dig helt random?

2011-06-28 @ 17:55:54
Postat av: Anonym

Jag funderar lite på din formulering runt "skulle ni vilja bli strippa om ni kunde?". Vad menar du med "om ni kunde?". Min egna tolkning är att du menar om man är tillräckligt snygg och smal och duger. Strippa enligt min mening är kanske det "yrket" som är lättillgängligt för outbildade och de som behöver snabba pengar. Kan inte i princip vem som helst bli strippa med en vanlig svenssonkropp?

2011-06-28 @ 21:41:21
Postat av: S

Jag skulle definitivt kunna tänka mig det. Men jag kan tänka mig väldigt mycket som andra inte riktigt tycker är okej...

2011-06-28 @ 23:46:39
Postat av: Vingklippt

Skulle jag bli erbjuden så mycket pengar skulle jag kunna överväga. Men jag är inte det minsta bekväm med min kropp, så jag skulle inte trivas. Lite mer påklätt, kanske skulle funka, men då är man ju inte längre "värdinna" utan servitris.

Fast jag har varken bröst, rumpa, kvinnliga höfter eller något annat kurvigt så jag skulle tjäna kasst. Mitt svar blir nog i slutändan nej, trots att pengarna lockar.

2011-06-29 @ 23:03:34
URL: http://trasigt.blogg.se/
Postat av: bara nyfiken haha

har du opererade bröst eller det är inget måste? :)

2011-07-01 @ 17:35:14
Postat av: Savannah

Heej!



Jag har faktiskt funderat på det, behöver man pengar kan man göra mycket! dock vet jag inte hur jag skulle få tag i ett sånt jobb...jag brukar säga jobb som jobb. det spelar ingen roll vad det är bara man står ut med det och betalar hyran :D

2011-07-03 @ 15:45:11
URL: http://savannahsnailart.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag skulle absolut kunna det, men det vet du ju. puss s

2011-07-04 @ 12:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se