O - M - G


Kanske blir så att något nytt händer snart.... HÅLL TUMMARNA FÖR FAN!

Kommentarer
Postat av: K:I:T:

jag tror nästan jag blivit förälskad av att läsa den här bloggen.......... den där äckliga bittersweet underliga skrämmande fångande känslan varför varför är den så oemoståndlig

2011-03-18 @ 19:26:24
Postat av: Anna

Håller alla tummar :)

2011-03-18 @ 19:34:08
URL: http://sorryorplease.blogg.se/
Postat av: Anna

hej!

Jag heter Anna och läser naturvetenskapliga progammet 3:dje och sista året.Jag skriver ett projektarbete angående anorexia och skulle vara jätte tacksam om du skulle tänka dig att vara med på en intervju :)

2011-03-19 @ 04:02:15
Postat av: steffi

jag är konstig. ibland vill jag ha anorexi, bli liksom pinnsmal. ändå är jag så rädd övewr att få det. jag är ibland nöjd med min kropp och ibland inte. du som är smal :) tycker du att folk som är ´´normal viktiga´´ är tjocka?=



hemsk tacksam om du svarar på min blogg annars missar jag nig det

2011-03-22 @ 20:38:07
URL: http://nattstad.se/steefii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se