Tips mot godissug




Det jag brukar göra när jag är godissugen är att frysa in Fun light (OBS! Blandat med vatten, annars kommer du storkna av smaken!!!) i iskuber och ha och suga på.

Dels kalorifritt, dels så förbränner du ca 40 kalorier genom att suga långsamt på en stor isbit. (Jag vet inte varför, men är det bara jag som tycker att det där lätt porrigt...?)


Juste! Berättade ju om fördelarna med Kesella glass och hallon, men det går även bra att trycka i Fun light i valfri smak. Det blir ju lite kalorisnålare, och är faktiskt jäkligt gott. Det kan man även äta utan att frysa!

Kommentarer
Postat av: AgnesAna

åh tack för tipset! :)

Postat av: Anna

vad bra :)

2011-03-02 @ 22:29:15
URL: http://sorryorplease.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh, vart får man tag på den "amazing grape" ?

2011-03-03 @ 20:19:15
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se