Tjänar jag pengar på min blogg?


Många som frågar det, så tänkte klargöra.

Ja, jag tjänar pengar på bloggen. Fast det var också en av anledningarna till att jag bytte till Wordpress, för Roland (han som driver Blogg.se) blåste mig på en massa pengar.

Jag skrev på ett avtal för flera år sedan när jag inte var redo. Det stod i princip att han kunde göra hur han ville men att jag var tvungen att blogga som jag tidigare gjort, dvs cirka fem gånger om dagen...


Nu är jag tillbaka på Blogg.se men jag är min egen nu, liknande Kissie.



Så nu vet ni!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du som är kissie eller ? du tar upp henne hela tiden ..

2011-03-18 @ 13:22:15
Postat av: Paris

Ja jeez, det gör jag vad? Tack för att du tog upp det, ska sluta med det!

2011-03-18 @ 13:47:01
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: selena

okej, tack för svaret! :)



skulle också vilja tjäna pengar på min blogg..men har ingen aning om hur jag ska gå till väga.. jag är ju anonym också... några tips kanske? isåfall vore jag jätte tacksam om du ville ge tipsen i ett mail :) [email protected]

2011-03-18 @ 14:29:09
URL: http://selenathin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se