Visste ni detta om mig...?



Jag har skitsvårt för att åka kommunalt/taxi.
Jag går hellre. För att jag inte klarar av att lägga mitt liv i andras händer och lita på den personen.

Jag går alltid på vänster sida på en gata. Hatar att gå på högra trottoaren av någon anledning.

Måste alltid dela ett tuggummi i två delar, så att den ena delen av munnen inte blir ledsen och otränad i att tugga.

Kan inte äta när jag har musik på. Blir superstressad av det. Så kan ni fatta paniken på Mando? Vet inte om ni har varit där, men man har små rum där man själv och behandlaren sitter och äter. Målet är att komma ut i matsalen och interagera med alla andra som sitter där - problemet för mig var att i den där matsalen spelades det musik...

Kommentarer
Postat av: AvantiLouice | Foto

Haha, samma sak gäller mig och trottoarer!

2011-03-15 @ 08:40:59
URL: http://avantilouice.webblogg.se/
Postat av: L.

Oj, då måste du vara livrädd för att flyga..

2011-03-15 @ 12:35:45
Postat av: Paris

visst är det sjukt, haha :D



L.: ja skoja inte :) jag är hysterisk

2011-03-15 @ 13:10:37
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej. Jag undrar om en god vän till mig har anorexi.. Hon är såå smaaal att man tror hon ska gå sönder. Det du skrev i ett tidigare inlägg fick mig att tänka på henne - är alltid glad och pratsam men berättar egentligen aldrig nåt om sig själv.. Ah, jag vet inte om du kan, men skulle vara supertacksam för ngt tips om hur jag kan veta / hjälpa henne.... Kram

2011-03-15 @ 14:55:27
Postat av: Emma [ M i s s G r i m m ] Ung, ensamstående mamma

Haha, jag har också grava problem med att åka kommunalt! Har till och med fått läkarintyg från psyk där det står att jag är i behov av egen bil :P

2011-03-16 @ 00:19:56
URL: http://missgrimm.blogg.se/
Postat av: Helena

Undrar om du har nått tips .. På min fråga ovan... Snälla svara, är såorolig över min vän.. Några särskilda "inside" tecken på att någon har anorexi..? Tack!!

2011-03-17 @ 03:08:29
Postat av: Nea

På en gata SKA man ju gå på vänster sida. Om det är trottoarer spelar det ingen roll, men det är klart att det känns mer rätt med vänster eftersom man är van vid det.

2011-03-17 @ 12:26:06
URL: http://fuckingfake.blogg.se/
Postat av: Anna

haha, jag har samma tuggummiproblem:D hatar när ena sidan blir ledsen!

2011-03-17 @ 22:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se