Angelina Jolie SKINNY and diet (and my own diet...)



Daamn... hon är verkligen smal nu. Enligt olika magasin så sägs det att hon äter en sked kokosolja (WTF?!) och några munnar müsli till frukost, sedan några gummibjörnar eller mandlar till lunch, och sedan till middag så lite kött och vin.

Fast nu när jag tänker efter ser min egen diet ganska lik ut. Jag äter en eller två mackor till frukost, med Becel (som är ett "lätt - smör") och kalkon som pålägg. Massvis med kaffe. Till lunch varieras det vad det äts, men ofta ute. Sedan äter jag en middag på en köttbit och lite grönsaker (antingen sallad eller typ grönsaker i ugn) men jag äter oftast någon sås eller så till det, typ rödvinssås eller tzatziki. Och naturligtvis vin till det.


Så. Nu vet nu vad jag äter. Och jag lovar att jag inte äter små portioner. Idag har jag ätit vörtbröd med kalkon på, jag har druckit Varma Koppen (Thailändsk kyckling curry), ätit en halv saffransbulle och ätit middag ute som bestod av kyckling med potatis och någon konstig het sås till det. Och jag är 175cm lång och väger 47 kg (vägde mig för ett par veckor sedan, står stadigt på den vikten). Man behöver inte svälta för att vara smal.

Kommentarer
Postat av: lovelyliller.com

:/

2011-11-27 @ 00:55:47
URL: http://lovelyliller.com
Postat av: Amanda

Åh blir glad när jag läser detta. Fast det svåra är bara att hitta balansen!

2011-11-27 @ 01:36:28
URL: http://canadamanda.blogg.se/
Postat av: emma

vi väger lika haha! <3

2011-11-27 @ 08:51:36
Postat av: Malin

Jag undrar en sak, skulle du vilja slippa få kommentarer såsom "Jag håller helt med dig" och "Oj, vad gott!" (som är lite tråkiga)? Eller vill du ändå få dem för att få ett gensvar på det du skriver? (Lite konstigt formulerat, förlåt för det)

Kram!

2011-11-27 @ 08:58:12
Postat av: Emelie

Woho! Starkt jobbat av dig att stå stadigt i vikt. Det måste kännas skönt. :)

2011-11-27 @ 09:27:35
URL: http://otomeyokai..blogg.se/
Postat av: hanna

Oh, vad smal du måste vara! Blir riktigt avundsjuk :(.

2011-11-27 @ 11:31:50
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/
Postat av: felicia

du (alla egentligen) borde läsa boken skinny bitch. bara ett litet tips sådär :)

2011-11-27 @ 21:40:49
Postat av: Elin

Råkade ramla in på din blogg och vill bara säga att jag älskar att du kämpar! Ge inte upp. Att vara för smal är nog nästan lika farligt som att vara överviktig. Tänk att man kan förlänga sitt liv om man bara äter sunt. :)

2011-11-28 @ 00:48:13
Postat av: lovisa

hon ser ju hemsk ut -.- kärringarmar. Sick.



Svälter man inte om man väger för lite då, även om man äter skapligt mycket?

2011-11-28 @ 17:11:51
Postat av: Anonym

Hur kan du påstå att ni äter lika? Du äter way more än henne...

2011-11-28 @ 22:20:06
Postat av: Simone

Man behöver inte svälta sig för att vara smal? Det är ju nästan det du gör, eller du har iaf en jäklig snabb ämnesomsättning iaf. Jag känner fanimej ingen som kan väga så lite o ändå må "bra". Alla svälter o lever inget liv för att komma dit, så bara för att du har "tur" eller whatever behöver du inte få unga småtjejer att tro att det är så jävla lätt! För det är det inte! Invagga dom inte i en falks trygghet, please. Nu är jag arg.

2011-11-29 @ 11:39:40
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/
Postat av: Denice

Du med sista kommentaren, det där är det sista man vill höra som ätstörd.. Just so you know. Om hon inte är tillräckligt stark har du nog redan förstörd hennes dag.

2011-11-29 @ 22:49:51
URL: http://Mittlivibild.devote.se
Postat av: bubblegumsativa´

Hejsan!

Har följt din blogg i några år nu.. kan säga att ja håller med dig , man behöver inte svälta för att vara smal! Är själv smal ( försöker med viktupgång dock..) alla klagade på mig redan innan jag började äta mindre att jag var för smal. Började äta mindre p.ga mitt mående just då och tjack. Men nu är det över , försöker fortafande gå upp i vikt men de tar tid och jag pendlar mellan " gud usch fy jag vill inte bli tjock!" Och " fy fan va ääckligt smal jag är , ingen vill ta på min taniga äckliga kropp!"



Kanske för att mitt ex har varit den som sett mig utan kläder och hans kommentarer har ju varit ..starka.. " du har ju inga bröst längre o ingen röv .. fan du har ingenting - det är äckligt!"



Media har sjuka ideal som har sätt sina spår. Men dem ska fan inte få knäcka mig och hoppas att dem inte knäcker dig heller. Det är lätt att fastna..



Mindfullnes & att söka inåt efter sin spiritualitet är mitt tips till dig<3



Har du vänner och stöd rint omkring dig som vet om att du mår som du mår nu?

Har för mig att du skrev ngn gång att du inte har så många runt omkring som vet om de..



Kram på dig från en longtime follower!



(juste , förlåt för kass stavning och felskrivningar men ja är en av dom få som skriver som jag tänker och bryr mig itne så mycket om stavning sådär jätte mycket om det inte är ett MÅSTE att stava rätt ;) minns att du skrev de ngn annan gång med haha! )

2011-12-08 @ 18:24:15
URL: http://bubblegumsativa.blogspot.com
Postat av: Anonym

Känner igen mig totalt, äter ungefär samma faktiskt...

2011-12-12 @ 14:36:26
URL: http://thruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se