Fixardag



Haft en riktig fixardag. SÅÅÅ mysigt. Klippt håret, färgat det, fixat naglarna (allt detta på salong), sedan "friserat" tånaglarna... ja, ni vill inte veta hur dom såg ut. Kan inte nog uttryckas. Ni. Vill. Inte. VETA.

Oh, äcklig fakta om mig förresten nu när vi är inne på äckliga saker: jag ÄLSKAR att klämma finnar på andra (får aldrig finnar själv så jag kan inte klämma på mig själv). ÄLSKAR. Och att rensa öronen på folk, med tops. Så kul. Min mamma och mitt ex brukade alltid se på mig och rygga undan, och när jag frågade varför så sade dom alltid: "du har den där blicken igen, när du ser en finne eller så." Och jag kunde göra det in public, får jag syn på en gul finne så kliar det i fingrarna på mig...

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Gud jag är exakt samma! Just det där med finnarna.. Det är någon jävla njutning i att få ut det äckliga gula, hahaha.. känns typ som att man gör dem en tjänst :)

2011-11-28 @ 22:27:57
Postat av: Angelina

Jag är exakt likadan! :D

Älskar att klämma finnar, haha.

Folk hatar mig för det :(

2011-11-28 @ 23:50:15
Postat av: Jessica

Jag är likadan fast på mig själv, Jag skulle dock aldrig röra någon annans finnar, jag mår dåligt av att bara se dem men jag älskar att klämma när jag får själv. Man känner sig bara så sjukt tillfredsställd efteråt.

2011-11-28 @ 23:57:17
Postat av: Johanna

jag är precis likadan. När jag var liten petade jag altid bort smuts under naglarna på far mig.

2011-11-29 @ 02:19:25
URL: http://noofood.se
Postat av: J.Lo

hahaha!! Jag och min sambo är exakt lika! det är verkligen en kärleksförklaring för oss,att hitta en finne, och låta den andra klämma! hoho!

2011-11-29 @ 09:33:23
Postat av: Annica

Samma här när de gäller finnar. Sambon flyr ibland... :-)

2011-11-29 @ 09:37:23
Postat av: Simone

Ha ha! jag tror inte du är ensam. Jag älskar dock att klämma mina egna finnar, inte andras. Undrar vad det är för mekanism som gör att "det kliar i fingrarna" så fort vi ser en finne.

2011-11-29 @ 11:36:02
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/
Postat av: Malin

Så svårt att låta bli sitt eget ansikte! Har inte en sån tur som du ;)

2011-11-30 @ 20:21:06
Postat av: Anonym

Hej har en fråga: varför ska man äta något efter man har tränat? Jag har ju tränat för att göra av mig med kalorierna o inte kan jag äta igen efter? Vad händer om man ej äter efter träning?



Kram!

2011-11-30 @ 21:17:00
Postat av: BMSST

Fiin blogg.!

<3

2011-12-01 @ 10:20:25
URL: http://bmsst.blogg.se/
Postat av: Daisy

Men usch!

Det enda positiva med att klämma finnar är att man möjligen går ner i vikt av det som kommer ut.

2011-12-01 @ 21:34:01
URL: http://daisytown.bloggspace.se
Postat av: FRÅGAAAAAA

Hej Paris!



Vad tycker du om Tyras klädkollektion? Älskar dina åsikter!



Hugs&Kissessss<3

2011-12-02 @ 17:05:56
Postat av: Paulina

Önskar att jag inte hade några finnar, dom har plågat mig under hela min tonårs tid, är nu 20. :/

2011-12-30 @ 02:24:22
Postat av: Miss Colt

Du, jag tror det är mer normalt än vad du tror! Jag har inte så mycket finnar numera, men min kille har ju ett helt fält på sin rygg! Så fort jag ser honom utan tröja så tar jag mig an att klämma allt jag kan se... hah

2012-01-07 @ 02:03:46
URL: http://stockholmbycolt.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se