Tankar just nu, Emma, mat, droger



Sitter och väntar på Emma
(som är FRUKTANSVÄRT seg... MORR, haha) och filosoferar. Skrattade nästan ihjäl mig nyss till ett osett Family Guy. Åh, vad jag älskar den humorn.

Tänkte på det här med droger. Jag hoppas att ni är försiktiga. Jag har alltid sagt att jag ska prova allting åtminstone en gång innan jag dör, men vissa saker är inte värda det. Jag fick höra att biverkningarna av extasy kan sitta i i upp till 15 år.

Jag har jättesvårt att sova (även om jag ätit och det inte beror på hunger) och kan tänka mig att en viss del sitter i från all min droganvändning. Jag har alltid älskat uppåt - droger, varit en riktig coke - whore, och att vara vaken flera dagar i sträck kan säkert ha med sömnsvårigheterna att göra. Alla som jag känner som har haft med droger att göra har sömnproblem.


Nej, nu ska jag ut på en sista cigg innan min älskade vän kommer. Hörs om en stund!

Kommentarer
Postat av: inga-linn

Vad tar du för droger? hur gammal är du?

2011-11-09 @ 20:59:52
URL: http://ingalinnforsgren.blogg.se/
Postat av: Nossie

Har bara testat två saker. DMT och THC. Röker ibland än idag, haha.

2011-11-09 @ 21:34:54
Postat av: M

Det här tycker jag är intressant att läsa om... skriv gärna mer om dina egna erfarenheter om du vill!

2011-11-09 @ 21:49:25
Postat av: Lebanezza

Ska vi ha länkbyte? :)

2011-11-11 @ 12:13:07
URL: http://nattstad.se/lebanezza
Postat av: Anonym

Lebanezza hur fan kan du skriva om länkbyte nu?

Min mamma har dött!

- Länkbyte?

Jag har cancer och kommer dö om en månad!

- Länkbyte?

Idioter...

2011-11-21 @ 00:31:10
Postat av: Anonym

humm alla är ju olika, ja höll på me uppåt var dag i 3 år, men sover som en prinsessa ;-)

2011-11-23 @ 22:12:25
Postat av: Utomlandssvensk

Biverkningar av Ecstacy sitter i i 15 år, hahaha, propaganda från skolböckerna, bra bra. Jag tog ecstacy varje helg i några månader och mår idag, två år senare, hur bra som helst och märker inte av några biverkningar över huvud taget. Kanske att det inte är lika kul att gå ut. Många i tex London där det är väldigt vanligt tar det varje eller varannan helg i flera flera år och har inga såkallade "biverkningar". Bullshit! Sen kan det alltid hända skit när man tar grejer som påverkar kroppen, inklusive alkocol, värktabellter etc. Men men. Det är vad jag tycker.

2011-12-09 @ 01:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se