45kg



Jodå, jag lever, och jag mår bra, men vikten är nere på stadiga 45kg.
Och är man så lång som jag är så kan man ju lugnt säga att det inte är en så bra kombination. Folk som jag inte ens känner kommenterar mina smala ben, och ändå försöker jag ha på mig så mycket kläder som möjligt så att folk inte ska se hur smal jag är.

Det enda "positiva" med att väga som jag gör är att jag själv tycker att jag ser äcklig ut. När jag tar av mig alla kläder när jag ska duscha och ser mig själv i spegeln vet jag inte om jag ska kräkas eller gråta av lycka. Benen sticker ut överallt, och ändå kan jag få ett lyckorus över mina knivskarpa höftben. 

Faktiskt så är det så att jag verkligen har ångest över sommaren och att ha på mig bikini. Jag orkar inte höra från fler människor om hur smal jag är - det vet jag ju själv om! 


Åh vilket rörigt och osammanhängande inlägg.
Ni får ursäkta. Det blir så mycket när man ska sammanfatta ett par veckor i ett blogginlägg. Jag får återkomma...

Kommentarer
Postat av: lovisa

Inte så rörigt, jag förstår ändå vad du säger :P Jag förstår dendär känslan. Dö inte och lev, för om du inte lever så är du död.

2012-02-19 @ 18:46:37
Postat av: Anonym

Men om du själv tycker det och inser hur fel det är, varför äter du inte då? Jag har också anorexia men jag KAN INTE se att jag är smal. Jag är fan fetast i världen. Men om du kan se det? Och inte gillar det? Jag förstår inte.

2012-02-19 @ 22:12:49
Postat av: Ziggy

45kg, det är inte mycket med din längd! Hur ser en dag ut för dig, mat samt träning och vilken tid på dygnet äter du?

2012-02-19 @ 23:36:33
URL: http://ziggy.blogg.se/
Postat av: Percy

Men.. får du ingen hjälp med att gå upp?

2012-02-21 @ 22:12:21
URL: http://butterflykisses.blogg.se/
Postat av: sarah

fin blogg:)

2012-02-21 @ 23:32:50
URL: http://naomi.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Precis. Jag känner lyckorus när jag väger mindre än vad som rekommenderas. Så är det bara.

2012-02-22 @ 22:33:15
URL: http://thisishanna.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Du är så otroligt patetisk. Du vet det själv, men ändå fortsätter du. Du skyller på andra människor som tex dina föräldrar för DITT beteende. Du är så ignorant och vågar inte erkänna för andra människor, att du spenderar julen ensam. Hade du tänkt ta itu med ditt problem eller hade du tänkt leva hela ditt liv såhär?

2012-02-24 @ 11:36:20
Postat av: maria at inredningsvis

Hej

Jag vill upplysa dig som kommenterat på bloggen http://www.kajsanihlen.se/ att hon kopierat mitt blogginlägg RAKT AV som finns på http://inredningsvis.se/romantiska-sovrum-10-hemliga-tips-sexiga-sovrum/ Hon har inte bara kopierat mitt inlägg utan även kopierat alla kommentaret på Mitt inlägg och lagt i Sexinlägget på sin sida. Verkligen sorgligt att det får finnas den här typen av lowlife copycats utan fantasi till eget material.

Jag kände att jag ville upplysa er som besöker henne att hon är en rejäl bluff rakt igenom.

LOVE Maria at inredningsvis - En inredningsblogg för alla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se