Smärta

image140

Ibland, så är jag frisk. I alla fall tillräckligt frisk för att förstå hur jävla sjuk jag faktiskt är.

Det kommer antagligen ta slut mellan mig och min pojkvän vilken dag som helst. Och det är p.g.a. min ätstörning, eller snarare det att jag inte kan berätta om den.

Ni som var på Sthlms - träffen vet hur JÄVLA mycket han betyder för mig. Hur han har hjälpt mig, hur han har funnits där för mig när ingen annan funnits där.

Han är som min nya mormor.

Jag undviker honom, eller stöter bort honom, som han själv säger. Åh, jag älskar honom så himla mycket, och jag vill inte att det ska förstöras mellan oss på grund av någon JÄVLA ÄCKLIG SJUKDOM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tog slut med mig o killen för 2 dagar sen pga det här.. efter 2 år. o det finns inte ord för hur det känns, så för din skull håll fast vid honom, för de gjorde inte jag & jag ångrar mig så mycket! *stor styrkekram

2007-12-11 @ 21:43:31
URL: http://mandelm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se