Som en liten kycklingunge



The show must go on, eller hur vad det?

Jag går igenom en riktigt tuff period just nu. Inte bara med skolan och anorexi och depression (manodepressiv?), utan jag håller på att "byta" pojkvän.

Jag har brytit alla band med Boyfriend. Att jag ens orkar ta mig ur sängen är en bedrift just nu. Tyck inte synd om mig... jag vet att det här var för det bästa. Han manipulerade mig till att må dåligt. Han fick mig att tro att jag var värdelös utan honom.

Så nu står jag på helt egna ben. Darrig som en nyfödd kalv, kan knappt öppna ögonen som en liten kisse. Men för första gången på mycket, mycket länge är det OKAY. Jag är SJÄLV, och det är OKAY.

Jag behöver inte vara rädd längre. No guts, no glory.

Kommentarer
Postat av: Em

Du har kommit långt, jag tror på dig!

2009-11-13 @ 16:05:39
URL: http://hemlighetsmakerii.blogg.se/
Postat av: bella

Lycka till!

Hoppas att du får ett bra nytt liv, tror på dig starka flicka!

2009-11-13 @ 16:07:40
URL: http://pappersdockan.blogg.se/
Postat av: En bloggis

Inte är du ensam. Inte egentligen. Du har oss på bloggen och vi har dig och varandra, på något sätt. Även om det inte är nära med det kanske är bra. När vi behöver det så kan vi vända oss till varandra här, utan några krav och med möjligheten att vara anonym. Det är en bra sak. Här kan man vara ärlig! Du har lyckats göra en fin blogg. Tack!



Jag hoppas att du finner lyckan med den nye.

Skulle du kunna berätta lite mer om honom? Vad du vill. Hur började det kanske...eller varför just han?

Fortsätt vara stark hjärtat och allt kommer att bli bra!

Kramar

/S

2009-11-13 @ 16:12:22
Postat av: Gröna Anna

Tänk att du till slut orkade och vågade bryta dig loss. Det är STARKT! Och du kommer klara dig alldeles utmärkt utan honom, det slår jag vad om. :-) (Ja, nu vill jag inte döma ut nån människa på förhand, men av det vi fått veta genom bloggen så verkar det inte ha varit ett sunt förhållande och du har inte blivit bra behandlad.)

2009-11-13 @ 16:27:41
URL: http://metrobloggen.se/gronaanna
Postat av: Anonym

Du är stark o de kommer gå prima utan honom! Förmodligen är han en skit som ger dig massa skulder för saker som inte är ditt fel!

2009-11-13 @ 17:53:57
Postat av: Emelie K

FUCK YEAH!



Fortsätt så!!

2009-11-13 @ 18:18:13
URL: http://adeeperlook.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Berätta om honom :)

2009-11-13 @ 18:24:13
Postat av: lisa

Jäklar vad bra gjort!!!

Du komemr fixa detta galant. Herregud. Tveka inte på dig själv. Du är värd att må bra och någon som får dig att känna dig dålig skall du givetvis inte vara tillsammans med. Fan, jag är imponerad. Du är ju grymt stark. You go girl !!!



Hoppas jag lyckades ge dig lite energi iaf!

Läser om dig varje dag! Tror på dig!



Kram/L

2009-11-14 @ 06:49:04
URL: http://atstorningsfriskajagbli.blogg.se/
Postat av: felicia:)

Jag förstår hur du känner, har de ungefär samma nu.

2009-11-15 @ 17:36:38
URL: http://felicehomuth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se